Nominee

jeżeli chcesz być prawdziwym kogutem // zarejestruj się

jeżeli jesteś już rasowym kogutem // zaloguj się

Koszyk

(pusty)

Regulamin

Kilka słów na wstępie…

  1. Sklep internetowy Black Rooster działający pod adresem www.blackrooster.pl, prowadzony jest przez Pure Zone Motion Michał Staszewski z siedzibą przy ul. Brzozowej 34a/12, 52-200 Wysoka, REGON: 020549035 , NIP: 8831792781 umożliwia zakup towarów pod adresem www.blackrooster.pl
  2. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym.
  3. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem sklepu Black Rooster i jego akceptacja.
  4. Umowa sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze sklepu internetowego – Klientem a Black Rooster – Sklepem.

Jak korzystać ze sklepu internetowego Black Rooster – zasady:

SKŁADANIE ZAMOWIEŃ

  1. Klient składa zamówienie bez konieczności rejestrowania swoich danych na stronie internetowej ( bez konieczności logowania się – szybkie zakupy)
  2. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez stronę www.blackrooster.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Zamówienia realizowane są w dni robocze od 10:00 do 16:00. Złożone zamówienia w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  4. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu, dodać je do koszyka i wypełnić w formularzu do wysyłki wymagane dane teleadresowe.
  5. Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą mailową na wskazany przez niego adres mailowy, po opłaceniu zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty na koncie. W przypadku opłacenia należności i braku potwierdzenia prosimy o kontakt ze sklepem: sklep@blackrooster.pl
  6. Po otrzymaniu potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez Klienta pozycji ze sklepu www.blackrooster.pl.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
  2. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.
  3. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar, zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu bądź podmiotu pośredniczącego w transakcji.

WYSYŁKA

  1. Koszty wysyłki towaru pokrywa klient.
  2. W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Zostaniesz o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.
  3. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych.
4. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.

PŁATNOŚCI

  1. Ceny produktów w sklepie zawierają VAT, cła i podatki i podawane są w walucie polskiej.
  2. Klient dokonuje płatności za pomocą przelewu bankowego, działającego w systemie płatniczym Przelewy24 bądź bezpośrednio na konto firmowe sklepu po uzgodnieniu szczegółów zamówienia drogą mailową.
  3. W sklepie Black Rooster transakcje realizowane są za pomocą systemu Przelewy24, w którym można wybrać jedną z następujących form płatności:
    • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
    • mBank (mTransfer)
    • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
    • Bank BPH (Przelew z BPH)
    • Bank ING
    • KredytBank
    • InvestBank
    • Lukas Bank
    • Bank Pekao S.A.
    • Bank BGŻ
    • Bank Millenium
    • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
    • MultiBank (MultiTransfer)
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Citi Handlowy
    • Bank Nordea (Płać z Nordea)
    • Deutsche Bank
    • Fortis Bank
    • Bank SGB (SGB24)
    • Euro Bank
    • Raiffeisen
    • Bank Pocztowy
    •GetIn Bank

ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU

  1. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).
  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru widniejącej na dowodzie zakupu.
    Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2. Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.
  4. Koszty usługi transportowej nie są zwracane.
  5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
  7. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne, nie zniszczone opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU

  1. Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
  2. Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
  3. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.
  4. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne, nie zniszczone opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
  5. Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przez sklep.

GWARANCJA I REKLAMACJE ZAKUPIONEGO TOWARU

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie można reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową.
  2. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
  3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
  4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
  5. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
  7. Klient pokrywa koszty przesyłki reklamowanego towaru.
  8. Sklep pokrywa tylko koszty odesłania wymienionego towaru w przypadku uznania reklamacji z powrotem do klienta.
  9. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany.

PREZENTACJA PRODUKTÓW

  1. Dane oraz zdjęcia produktów publikowane przez Black Rooster powinny być wolne od uchybień i błędów.
  2. W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią oraz gdy produkt jest uszkodzony klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę sklepu.
  3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.
  5. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w sklepie Black Rooster są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody właściciela sklepu.
  6. Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością producentów

POZOSTAŁE

  1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez Black Rooster, Katarzyna Cozac ul. Orłowicza 116, 58-309 Wałbrzych w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym www.blackrooster. i działań marketingowych Black Rooster (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
  2. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze sklepu.